2020. április 17., péntek

Magyar nyelv és irodalom(2.tanuló)

Napirend megbeszélése.
Évszak, hónap, nap, időjárás megbeszélése.



Játékház feladatlap II.
A megjelölt oldal elvégzése.(04. 17.)

Feladatlap

Nevezd meg a képeket! (lapát, mese, vasaló,locsoló, vetítő, maci)
Olvasd el a szótagokat! Kösd össze a képet a megfelelő szótaggal!

Kösd össze az írott szótagot a nyomtatott párjával!

Olvasd el a mondatot! Kösd össze a képpel!
Va-li e-mel.
Vi-li vall.


Olvasás gyakorlás
Két betűből álló szavak, Három betűből álló szavak 1. Három betűből álló szavak 2.
https://learningapps.org/1960194


Környezetismeret

Feladatlap
Beszélj a képről! Melyik képen látod az őszi, téli, tavaszi és nyári tájat?

Nevezd meg a ruhadarabokat! (csizma, kabát, sapka, sál, gumicsizma, kendő, esernyő, szandál, rövidnadrág, fürdőruha, esőkabát, szoknya, ing, rövid ujjú, pulóver,)Tedd a ruhákat a megfelelő szekrénybe! Kösd össze!

Párosító
https://wordwall.net/hu/resource/1503700/f%C3%B6ld-napja

Válogató
https://wordwall.net/hu/resource/1511555/k%c3%b6rnyezetismeret/f%c3%b6ld-napja-v%c3%a1logat%c3%b3

Magyar nyelv és irodalom

Napirend megbeszélése.
Évszak, hónap, nap, időjárás megbeszélése.


Írott betűk gyakorlása.



Olvasás gyakorlás.

Két betűből álló szavak, Három betűből álló szavak 1. ,Három betűből álló szavak 2.
https://learningapps.org/1960194


Környezetismeret

Mit csinál a kislány? (szemetel)
Jelöld zöld színnel a jó viselkedést.






Mit csinál a fiú? (Eldobja a szemetet.)
Jelöld zöld színnel a jó viselkedést.




Figyelj! Színezz!

Figyeld meg a felső sorban a rajzokat. Keresd meg alól és színezd ki!


Párosító
Párosító

Gyógytestnevelés

Szia!

A mai feladat szabad játék a szabadban. Gyönyörű idő van, kérlek menj ki a friss levegőre és ugrándozz, szaladgálj, labdázz, ugrókötelezz kedvedre. Kellemes időtöltést kívánok, megérdemled.

ÁGI néni
Kommunikáció

Nézd meg a képeket! Beszélgessetek róla.




Környezetismeret

Nézd meg a képeket! Beszélj róla! Mit csinál a fú és a kislány? (szemetel).
Hová teszed a szemetet? (A szemetesbe.)
Színezd zöldre az üres négyzetet, ahol a jó viselkedést látod!

 Figyelj! Színezz!
Figyeld meg a felső sorban lévő rajzokat. Keresd meg alól és színezd ki különböző színnel!



Találd meg a párokat!





A mai torna!

https://wordwall.net/hu/resource/1494068/v%C3%A9gezd-el-az-adott-mozg%C3%A1st-k%C3%B6zben-sz%C3%A1molj-t%C3%ADzig
Magyar nyelv és irodalom
A megkezdett feladatok folytatása.


Természetismeret
A megkezdett feladatok folytatása.
Magyar nyelv és irodalom

Írd le a mai dátumot a füzetedbe!
Írd le a mai névnapot a füzetedbe!

Mai feladat:

Olvasd el a szöveget!
Válaszolj  a kérdésekre! A válaszokat írd le a füzetedbe!

Föld napja rövid története

Az első Föld napján 1970-ben, Denis Hayes amerikai egyetemista kezdeményezésére, 1970. április 22-én 25 millió amerikai emelte fel szavát a természetért. Ez a történelmi jelentőségű esemény az Egyesült Államokban – és az ország határain túl is – fontos változásokat hozott: az USA-ban szigorú törvények születtek.  A levegő és a vizek védelmére új környezetvédő szervezetek alakultak, és több millió ember tért át ökológiailag érzékenyebb életvitelre.
1990-ben már világmozgalommá vált. Magyarország is csatlakozott. 1990-ben megalapították a Föld Napja Alapítványt.
Nemzetközi Föld Napja Hálózat 2018-ban először azt kérte, segítsük eldönteni, melyik legyen a Föld napja kiemelt témája három égető feladat közül. Nyert a műanyagmentes világ!

1. Mikor volt az első Föld napja?
2. Kinek a kezdeményezésére jött létre?
3.Miért volt történelmi jelentőségű esemény?
4.Minek a védelmére alakultak környezetvédő szervezetek?
5.Magyarország mikor csatlakozott a mozgalomhoz?



Természetismeret, Környezetismeret

Kattints a linkre, majd a következőre:
Mennyire vagy zöld? -töltsd ki a tesztet
http://www.gyakorolj.hu/szokasok/foldnapja/fold.php


Válogatós Játék- nézd meg a képeket. Döntsd el, hogy újrahasznosítható vagy nem. Ragaszd a megfelelő helyre.
http://www.papirmuhely.hu/download/FoldNapjaValogatosJatek.pdf

Szelektív hulladékgyűjtés- nyomtasd ki, végezd el a feladatot!
http://www.cword.hu/wp-content/uploads/2012/10/foldnapja_3.pdf

Informatika 04. 17.

A mai informatika órán a biztonságos internet használattal kapcsolatos tudnivalókkal szeretnék tovább haladni.

1. feladat
Arra kérlek benneteket, nézzétek meg a következő linken található videót:

https://youtu.be/_XKg3JfOYpM?list=PLFm3vX8tRy9MAgfD9oe93NNAYRezDXh1I

2. feladat
Az alábbi linken ezúttal is egy szókereső típusú játékot találtok. A nyeremény egy jelszó lesz, amit küldjön el mindenki, e-mailben vagy messengeren!

https://learningapps.org/display?v=pu1qetzx320


Tisztelettel kérném a kedves szülők segítő jelenlétét a videók megtekintése, valamint a feladat megoldásakor egyaránt! Úgy gondolom a biztonságos internet használat előbb-utóbb minden tanuló számára fontos és hasznos lehet! Akkor is, ha jelenleg kizárólag szülői felügyelet mellett használják azt.

Köszönöm szépen a segítséget!

Köszönöm a munkátokat!

Informatika 04. 17.

A mai informatika órán a biztonságos internet használattal kapcsolatos tudnivalókkal szeretnék tovább haladni.

1. feladat
Arra kérlek benneteket, figyelmesen nézzétek meg az alábbi linken található videót:

https://youtu.be/_XKg3JfOYpM?list=PLFm3vX8tRy9MAgfD9oe93NNAYRezDXh1I

2. feladat
Az alábbi linken pedig egy újabb "Legyen ön is milliomos" típusú játékot találtok. Szurkolok mindenkinek: a főnyeremény ezúttal is a jelszó, amit várok e-mailben, vagy messengeren!


https://learningapps.org/display?v=pa5vmd1n520


Tisztelettel kérném a kedves szülők segítő jelenlétét a videók megtekintése, valamint a feladat megoldásakor egyaránt! Úgy gondolom a biztonságos internet használat előbb-utóbb minden tanuló számára fontos és hasznos lehet! Akkor is, ha jelenleg kizárólag szülői felügyelet mellett használják azt.

Köszönöm szépen a segítséget!

Köszönöm a munkátokat!