Sziasztok!
Magyar
Küldtem haza néhány oldalnyi vonalas nyomtatványt, amin az íráselemek gyakorlása történik.
Ennek az oldalnak a tetején a feladat eldönteni, hogy az autó balra vagy jobbra megy. Ehhez a lap tetejére fel szoktam rajzolni egy balra mutató nyilat pirossal és egy jobbra mutató nyilat kékkel, hogy a gyerekek ennek megfelelően színezzenek: ami balra megy legyen piros, ami jobbra megy legyen kék.
Ezután írjanak meg a gyerekek 2-3 sornyi íráselemet.
8-as számú tanuló feladata: https://wordwall.net/hu/resource/4670357
Matematika
1-es szám írásának gyakorlása a nagy négyzetrácsos nyomtatott lapon. Az 1-es szám írása jól megy, így ebből elegendő 2-3 sor.
- https://wordwall.net/hu/resource/4743787/copy-aut%c3%b3k-%c3%a9s-ir%c3%a1nyok-merre-van-az-eleje-2 (Mondják is el a gyerekek, hogy melyik irányba mennek az autók)
- Több-kevesebb-ugyanannyi gyakorlása: hozzunk létre a
gyerekeknek két kupacot (játékokból/ poharakból/ gyümölcsökből/ evőeszközből...
ami kéznél van): a gyerekek nevezzék meg melyik kupacban hány db. tárgy van,
majd állítsák a kiskacsa csőrét a megfelelő irányba. (Azt szoktuk mondani, hogy
a kiskacsa mindig a több valamit választja. Ha pedig ugyanannyi, egyenlő, akkor
nem tud dönteni és csak néz ránk :) ) Ebből csinálhatunk néhány kört, a kupacok
mennyiségét variálva.
- https://wordwall.net/hu/resource/4930267/copy-hol-van-t%c3%b6bb
- Nagy négyzetrácsos fénymásolt lapon néhány sornyi relációs
jel írásának gyakorlása