2020. október 19., hétfő

2020. 10. 19. HÉTFŐ

Sziasztok!

Privát üzenetben vasárnap megküldtem a házi feladatokat, de felteszem a blogra is.

Magyar

Küldtem haza néhány oldalnyi vonalas nyomtatványt, amin az íráselemek gyakorlása történik. 

Ennek az oldalnak a tetején a feladat eldönteni, hogy az autó balra vagy jobbra megy. Ehhez a lap tetejére fel szoktam rajzolni egy balra mutató nyilat pirossal és egy jobbra mutató nyilat kékkel, hogy a gyerekek ennek megfelelően színezzenek: ami balra megy legyen piros, ami jobbra megy legyen kék. 

Ezután írjanak meg a gyerekek 2-3 sornyi íráselemet.

8-as számú tanuló feladata: https://wordwall.net/hu/resource/4670357

Matematika

1-es szám írásának gyakorlása a nagy négyzetrácsos nyomtatott lapon. Az 1-es szám írása jól megy, így ebből elegendő 2-3 sor.

- https://wordwall.net/hu/resource/4743787/copy-aut%c3%b3k-%c3%a9s-ir%c3%a1nyok-merre-van-az-eleje-2  (Mondják is el a gyerekek, hogy melyik irányba mennek az autók)

- Több-kevesebb-ugyanannyi gyakorlása: hozzunk létre a gyerekeknek két kupacot (játékokból/ poharakból/ gyümölcsökből/ evőeszközből... ami kéznél van): a gyerekek nevezzék meg melyik kupacban hány db. tárgy van, majd állítsák a kiskacsa csőrét a megfelelő irányba. (Azt szoktuk mondani, hogy a kiskacsa mindig a több valamit választja. Ha pedig ugyanannyi, egyenlő, akkor nem tud dönteni és csak néz ránk :) ) Ebből csinálhatunk néhány kört, a kupacok mennyiségét variálva.

- https://wordwall.net/hu/resource/4930267/copy-hol-van-t%c3%b6bb

- Nagy négyzetrácsos fénymásolt lapon néhány sornyi relációs jel írásának gyakorlása

Testnevelés

Küldök egy rövidke videót a tornához: https://www.youtube.com/watch?v=k__r6z4LQFY